JUUBELIÜRITUS! Kondimootor peab maha ilusa ja ümmarguse 10. etapi. Pärast kõrvalepõiget linnamaastikule on aeg taas naaseda juurte juurde ehk maastikumatkade juurde. Selleks valisime aastaajale ja ilmale vastava Aidu karjääride piirkonna, kus on palju põnevat ja mitmekesist maastikku - nii tehismaastikku kui “pärisloodust”. Kirsina tordi peal saab isegi kondimootori jõul töötavate parvede abil ületada karjäärijõgesid. Valikus on kolm rada: nautleja 30 km, pingutaja 50 km ja kondimurdja 70 km. Läbimistempo saab valida vastavalt enda võimetele - mõnusalt matkates, jooksusammul või mõlemat kordamööda.
Rajal ootavad joogi- ja snäkipunktid, kus saab ennast hea ja paremaga kosutada. Lisaks on üks suurem toidupunkt, kus saab korraliku kehakinnituse matkatoitude näol. Punktides on osalejaid abistamas ja ergutamas meie armas korraldusmeeskond. Võta sõbrad kaasa ja tule pane ennast proovile. Igal juhul on mõnus laupäev magusa saavutustundega garanteeritud!
Ürituse tüüp: jalgsimatk/ultramaraton
Toimumisaeg: laupäev, 09.11.2024
Registreerimine sulgub 03.11.2024
Kondimootori spordisärke/torusalle saab tellida kuni 27.10.2024.
Distantsid: 30 km (lühike rada) / 50 km (pikk rada) / 70 km (Kondimurdja)
Stardiaken: kell 8.00-10.00
Finiši sulgemine: kell 23.00
Asukoht: Eesti Kaevandusmuuseum (Kohtla-Nõmme, Ida-Virumaa)
Elamusvedurid: Kristen Tamm ja Allan Tobi
Võistluskeskus ehk start ja finiš asuvad Eesti Kaevandusmuusemi juures (vaata Google Mapsis). Täpsem võistluskeskuse kaart tuleb võistluseelses infokirjas. Kohale jõudes järgi suunavaid Kondimootori silte.
Enne rajale minekut tuleb läbi käia võistluskeskusest, kus registreerime teid ära ja anname võistlusmaterjalid. Võistluskeskuses on võimalus kasutada WC-d.
Start on avatud kell 08.00-10.00 ja finiš sulgub kell 23.00. Võistlusmaterjale saab kätte alates kell 07.30.
Iga võistleja saab stardipunktist enne rajale minekut järgmised materjalid:
Rajakaart
Võistlusnumber (+ vajadusel haaknõelad)
Kondimootori kleepsud
Kui oled võistlusmaterjalid kätte saanud ja ennast ära registreerinud, võid kohe rajale suunduda (alates kl 8.00).
Matka-/võistlusrada on ringikujuline ehk start ja finiš asuvad samas kohas. Rada läbib metsaradu, kiviseid tehismägesid ja erinevaid kõrvalteid. Asfaltteid on rajal väga minimaalselt. Rajaprofiili poolest on tegu ühe raskeima Kondimootori etapiga, eriti võrreldes urban etappidega. Seega tasub valida jõukohane distants. VIhmase, märja või lumise ilma puhul võivad teatud rajalõigud olla raskesti läbitavad ja vajada statsionaarsete tugiköite kasutamist. Eripärase pärlina tuleb rajal ületada ka väikese parve abil karjäärijõgesid - keelatud ei ole ka ujumine, aga see on täielikult omal vastutusel ja vaid tõelistele ekstremistidele. Parvega ületuskohtades võib esineda järjekordi, kasuks tuleb soe lisakiht ja kannatlikkus. Täpsema rajakirjelduse saadame võistluseelses infokirjas.
Rajamärgiseid ja suunaviitasid rajal praktiliselt ei ole (v.a punktides), mistõttu on tungivalt soovitatav kasutada GPS-navigeerimisseadet (sobib ka GPS-spordikell või nutitelefon). Stardist saab ka paberkujul kaardi, aga see on hädavariandina. Võistlusmaterjalidega kaasa tulev paberkujul kaart ei ole spetsiaalne orienteerumiskaart! Hea oleks, kui grupis on kaardilugeja või vähemalt tehnikataibuga navigeerija. Abiks on ka kaasmatkajad, kelle järgi saab liikuda või kellelt abi küsida, kuid ainult sellele muidugi lootma ei tasu jääda.
Rajale oleme üles seadnud järgmised joogi- ja snäkipunktid (järjekord võib muutuda):
Lühike rada (30 km):
Joogi- ja snäkipunkt
Toidupunkt
Pikk rada (50 km):
Joogi- ja snäkipunkt
Toidupunkt
Joogi- ja snäkipunkt
Kondimurdja (70 km):
Joogi- ja snäkipunkt
Joogi- ja snäkipunkt
Toidupunkt
Joogipunkt (mehitamata)
Joogi- ja snäkipunktides saab joogivarusid täiendada ja snäkke maiustada (nt banaani, küpsiseid, kommi jms). Lisaks on ühes märgitud toidupunktis igale osalejale matkatoidupakk ja soe vesi selle valmistamiseks. Endale meeldiva matkatoidu saab valida registreerimisevormis pakutud valikute hulgast; pärast registreerimise ametlikku lõppu registreerunutele ei ole toiduvalik garanteeritud ja valida saab kohapeal varutoitude hulgast. Söögiriistad (lusikas/spork) soovitame endal kaasa võtta, et prügi hulka vähendada; matkatoitu saab süüa mugavalt otse pakist.
Finišis pakutakse osalejatele kosutuseks sooja suppi.
Snäki- ja toidupunktid on üldiselt hästi varustatud ja nälga kartma ei pea. Soovi korral võib muidugi endale lisaks meelepärast taskusse/kotti poetada. Samuti saab igas punktis vett ja spordijooki. Võimalusel kasutage enda jooginõud, et vähem topse kulutada.
Toidu- ja snäkipunktid on mehitatud rõõmsameelsete abilistega.
NB! Raja pikkuse puhul võib arvestada veapiiri +/- 3 km ja eksimise korral võib samuti tegelik distants pikemaks osutuda.
Rajakaardi (PDF ja erinevad GPS-vormingud) koos märgitud vahepunktidega saab alla laadida. Rajakaardi ja täpsema rajakirjelduse saadame osalejatele pärast registreerumise lõppemist (st umbes nädal enne üritust) võistluseelses infokirjas.
Osavõtutasu (kuni 09.10.2024):
lühike rada = 40 € / pikk rada = 45 € / Kondimurdja = 50 €
Kuni 15 a (k.a) lastele kehtib soodustus -30% (28/32/35 €)
Osavõtutasu (10.10-03.11.2024):
lühike rada = 45 € / pikk rada = 50 € / Kondimurdja = 55 €
Kuni 15 a (k.a) lastele kehtib soodustus -30% (32/35/39 €)
Osavõtutasu pärast registreerimise sulgemist (04.-08.11.2024 kell 23.59)*:
lühike rada = 55 € / pikk rada = 60 € / Kondimurdja = 65 €
Kuni 15 a (k.a) lastele kehtib soodustus -30% (39/42/46 €)
*Sellel perioodil ei ole matkatoidu valik garanteeritud (saab varudest) ja lisakohtade arv on piiratud.
Parkida saab Kaevandusmuuseumi parklates ja nende täitumisel lähiümbruses olevate teede äärde. Parkimisel jälgige, et te ei pargiks teisi autosid kinni ja ei takistaks liiklust. Samuti järgige kehtivaid parkimis- ja liikluseeskirju.
Korraldatud transporti ei ole ja rada on ring (start ja finiš asuvad samas kohas). Transpordi osas soovitame võimalusel kasutada pere või tuttavate abi, et ei peaks väsinuna ise tagasi sõitma.
Ametlikku ööbimist ei ole. Soovi korral tuleb majutus ise leida.
Kõiki edukaid lõpetajaid premeeritakse õnnesoovide ja medaliga. Paneme kirja osalejate stardi- ja finišiajad ning avaldame need pärast võistlust osalejatele. Sekunditäpsusega aja saamiseks tuleb igaühel ise kell käima vajutada. Kuna tegu ei ole võistlusega ja paremjärjestuse alusel auhindu ei jagata, siis sohki teha ei ole mõtet. Võit on raja läbimine ja hea enesetunne!
Rada tuleb läbida oma kondimootoriga (st jalgsi).
Palume püsida rajal, et mitte rikkuda taimestikku ja loodust.
Sõbralikud koerad ja muud seltsiloomad on lubatud ning osalevad tasuta. Sellel etapil võib esineda loomadele raskeseti läbitavaid lõike, eriti libeda ilmaga.
Olge palun kohalike elanike suhtes lugupidavad.
Prügi maha viskamine ja igasugune looduse reostamine on kategooriliselt keelatud. Kõik prügi tuleb endaga kaasa võtta või visata mõnes joogipunktis prügikotti.
Reeglite raskel rikkumisel on korraldajatel õigus osaleja diskvalifitseerida… siiani seda ei ole vaja läinud, jätkame samas vaimus. :)
Rajakaart* (paberkujul saab stardis) ja salvestatud korraldaja kontaktinfo
Laetud mobiiltelefon koos akupangaga (ja laadimisjuhe; laadige alla ka raja GPS-kaart ning seda lugev tarkvara, nt GPX Viewer)
Nähtavalt seljale/kotile kinnitatud punane vilkuv tuluke, mis peab põlema pimedal ajal
Hädaabi-termotekk
Helkur või helkurmaterjal ees ja taga
Pealamp (varupatereide/-akuga)
Soe jope/pealiskiht
Vähemalt 1 L vett/spordijooki ja natukene toitu
*Tuleks märkida, et paberkujul rajakaart on mõeldud tagavara-variandina ehk tegu ei ole täpse orienteerumisnõuetele vastava kaardiga. Seetõttu soovitame kasutada navigeerimiseks nutitelefoni, GPS-kella või käsi-GPS-i.
Käsi-GPS või GPS-spordikell allalaetud kaardiga
Kompass
Seljakott või jooksuvest
Mugavad sportlikud jalanõud
Veekindel lisakiht
Villiplaastrid
Varusokid
Käimiskepid
Vajadusel täpsustame või täiendame varustuse nimekirja võistluseelses infokirjas sõltuvalt konkreetsetest ilmaoludest ja rajalõikudest.
...